TESTISSÄ LUMENE INVISIBLE ILLUMINATION SÄVYSEERUMIT

22. toukokuuta 2017


Postaus sisältää affiliate-linkkejä*
Tuotteet saatu, yhteistyössä Ellos 


Sain testiin Lumenen paljon kohuttuja Invisible Illumination -sävyseerumeita ja mä olenkin ottanut ne nyt osaksi päivittäisiä meikkirutiineja. Mulla oli omat ennakkoluuloni näitä tuotteita kohtaan, sillä Lumenen imago ei mun mieleni sopukoissa ole oikein koskaan ollut mikään häävi ja nyt kun Lumene brändimuutoksensa myötä toi markkinoille sikahintaisia uutuustuotteita, ajattelin niiden todella pitkään olevan vain sitä itteään kauniissa paketissa. Uteliaisuus kuitenkin voitti ja nyt mokomat pipettipullot möllöttävät peilipöydän lipastossa muiden arkimeikkituotteiden rinnalla.

Kun joku sanoo sanan ”Lumene”, juolahtaa mieleeni ensimmäisenä muistikuva sinisen eri sävyissä hohkaavista muovipakkauksista. En usko olevani minkäänlaista vähemmistöä, kun kerron omistaneeni Lumenen tummansiniseen rasiaan pakatun kivipuuterin tai Blueberry-sarjan ripsivärin. Arktisuus ja kotimaiset sävyt ovat vahvoina uudistetuissakin pakkauksissa, mutta Invisible Illumination -seerumit erottuvat erityisesti edukseen paketointinsa ansiosta. Huurrelasista puhallettu pullo ja huurteisella pinnalla viimeistelty metallikorkki luovat tietyntyyppistä ylevyyden ja selektiivisyyden fiilistä näihin. Niin toki tekee hintalappukin, kuten jo mainitsin.

IMG_91622

Talvisin fiilaan vähän paksumpaa ja peittävämpää pakkelikerrosta, mutta nyt kevään myötä olen hurahtanut jo ties kuinka monetta vuotta peräkkäin kuulauteen ja luonnollisuuteen. En kärsi aknesta tai muutenkaan kovin näppyläisestä ihosta, mutta kyllä ne auringonsäteet parantavat kuivankin ihon ja tuovat siihen eloa. Lumenen sävyseerumien ansiosta mun ei kuitenkaan ole tarvinnut vaihtaa meikkivoidetta kevään aikana vaan olen voinut jatkaa samaisen Lumene Matt Controlin käyttöä Nordic Light Instant Illuminizer valopisaroiden* ansiosta. Pruuttaan meikkivoidetta kämmenselälle hieman aiempaa pienemmän määrän ja sekoitan tähän hyvin pienen herneen kokoiseen nökäreeseen pari tippaa valopisaroita. Lutrauksen lopputulos häivyttää kasvojeni punakkuutta ja muita värivirheitä, mutta se tuo myös kasvoille hehkua eikä peitä persoonallisia pigmenttiluomia allensa. Aikaansaannoksena on kevyt, kuulas ja tasainen meikkipohja, johon saan halutessani lisättyä vielä vähän ekstrahehkua töpöttelemällä kasvojen korkeimpiin kohtiin valopisaroita ihan sellaisenaan.

IMG_91683

Instant Glow Watercolour seerumeja käytän joko yhdessä tai erikseen. Joinain päivinä mieleni tekee lisätä kasvoille päivetyksenomaista hehkua ja joinain päivinä fiilistelen tyttömäistä punaa poskipäillä. Joskus tekee mieli heittää molempia päin pläsiä. Mä olen melko kalpea suomalaislikka ja tästä syystä pullossa hyvinkin oranssilta näyttävä Watercolor Bronzer* hirvitti. Kostealla meikkisienellä tuotetta levittäessä lopputulos on kuitenkin yhden kerroksen jälkeen niin hento ja luonnollinen, ettei ensinäkemältä välttämättä edes uskoisi, että otsassa ja poskiluiden alla on meikkiä. Käytännössä näytän siltä, kuin olisin oikeasti kerrankin onnistunut nappaamaan tervettä päivetystä kasvoilleni.
  Watercolor Blush* sen sijaan muistuttaa kirpeistä pakkastalvista, sillä näillä poskipunapisaroilla saa aikaan tismalleen samanlaisen sävyn kuin mitä pakkanen mun pärställe luonnostaan tekee. Ihan uskomatonta!

IMG_91662

Invisible Illumination -sarja on kaiken hehkutuksen arvoinen. Hinnat ovat tyyriit, mutta siihen nähden, ettei vastaavanlaisia tuotteita ole kotimaan markkinoilla mitenkään älyttömän hirveästi, ymmärrän markkinoinnin näkökulmasta, miksi purnukat on varustettu verrattain suurilla hintalapuilla. Mä olen aikaisemmin käyttänyt seerumimeikkejä todella harvakseltaan, mutta Lumene kyllä avasi mulle täysin uuden maailman näiden pisaratuotteiden myötä!

Joko te olette uskaltautuneet kokeilemaan tätä "täysin uudenlaista pohjoismaista innovaatiota" ja hankkineet sävyseerumin tai kenties useammankin testiin?

9 kommenttia

  1. en ollukkaa tajunnu et noita valopisaroita voi sekottaa meikkivoiteeseen! oon käyttäny vaa highlighterina, kiitos tästä! kokeilin heti tänään ja tuli tosi kiva lopputulos! itellä noista valopisaroista se vaaleenpunanen puteli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla se tuli jotenkin automaattisesti heti kättelyssä, toimii kyllä ihan huikeen hyvin! Keventää pohjaa muttei kuitenkaan tee meikkivoiteesta sellasta onnetonta lirua :-)

      Poista
  2. Tämä kommentti ei suoraan liity postaukseen, mutta voi että kuinka odotankaan aina kosmetiikkapostauksia sulta! Sulla on mukava tyyli kirjottaa ja vaikutat aina rehelliseltä mielipiteissäsi. Sun inspiroimana oon kans ajatellu pistää kosmetiikkablogin pystyyn joskus! Keep going girl :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, että mun löpinät on inspiroineet noinkin paljon! :-) Kosmetiikasta on kyllä ihan sairaan kiva kirjottaa, testaamisesta nyt puhumattakaan...

      Poista
  3. Siis oon niin rakastunut näihin, vaikka olen vasta omistanut tuon instant illuminazerin vähän eri sävyssä, kuitenkin! Niin upeita, good job Lumene!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ajattelin kanssa investoida vielä siihen vaaleanpunaiseen illuminizeriin, hento vaaleanpunanen hehku houkuttaa kesän tullen! :-)

      Poista
  4. Kiva postaus! Täytyy ehkä itsekin harkita noita, varsinkin noi valopisarat kiinnostaa kovasti! :) Olisi ollut kiva nähdä myös, miltä nämä näyttävät sun kasvoilla :)

    VastaaPoista
  5. Oisko mahdollista saada testikuvia, missä näkyy naamalla miten noi toimii? :)

    VastaaPoista
  6. Nää löytää tiensä meikkipostauksiin tai ehkä jopa videolle jossain vaiheessa, tällä hetkellä moinen ei valitettavasti mahdu mun aikatauluun :( Kiitos teille!

    VastaaPoista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne