LÄHTI TAAS VÄHÄN LAPASESTA: SOKOS 3+1 -LÖYDÖT

31. maaliskuuta 2017

Varasin aiemmin viikolla ajan kampaajalle ja lupasin samalla itelleni, että lähestyvillä Sokoksen 3+1 -päivillä on oikeesti otettava iisisti ja haettava vaan ne, mitä etukäteen lehtisestä katoin tarvitsevani. Noh, joo-o, hainhan mä ne, mitä mä alunperin suunnittelin ja budjetoin, mutta... Kävin Sokoksella myös eilen ja kävinpä vielä tänäänkin. Toki tänään tarkotuksena oli hakea jotain aivan muuta kuin mitä sitten lopulta lähti mukaan - ei missään nimessä olis pitänyt käppäillä sekopäisen ostoskansan joukkoon just siitä ovesta, joka vie heti ensimmäisenä kosmetiikkaosastolle...
  Mä olen kuitenkin todella tyytyväinen tämän kertaisiin ostoksiin, sillä parilla viime kerralla 3+1 -tarjoukset on mun mielestä olleet todella pliisuja. Nyt tein kuitenkin äärimmäisen hyviä löytöjä, joista osaan oon jo tässä vaiheessa aivan rakastunut!

IMG_84452 IMG_84502

Päällimmäinen tarkoituksenihan oli hakea pelkästään Nivea Softia (3,20€ 1,90€) ja Moroccanoilin hiuslakkaa (26,90€ 18,90€), koska edellinen tuubi Nivea Softia pääsi loppumaan viime viikolla ja mun tällä hetkellä käyttämä hiuslakkakin vetelee viimeisiään. Mutta sitten... Keskiviikkona heti ovella tuli vastaan ihanat Organic Shopin tuotteet, jotka ovat muutenkin jo aivan älyhalpoja ja ihastuin Rasberry & Sugar -vartalokuorinnan (4,90€ 3,90€) tuoksuun sekä koostumukseen. Kokeilin tätä eilen ja kyseessä on ehdottomasti sellainen body scrub, johon voisin mielelläni upottaa muutaman pennosen lisääkin! Lumenen Gel Effect -kynsilakka sävyssä 13 Hetken lumo (6,90€ 4,50€) taas lähti mukaan vain, koska jökötin jonossa hyvän tovin ja Lumenen kynsilakkalaari oli siinä ihan vieressä.

IMG_84542 IMG_84482

Mutta sitten! Eilen piti käydä ruokakaupassa ja Sokoksen S-market on sellainen, joka osuu kaikista kätevimmin tuohon mun työmatkan varrelle, kun se on ihan lähellä sitä pysäkkiä, jolta lähtee bussi kotiin. Mulla oli aikaa ja jälleen kipitin sisään siitä saatanallisesta ovesta, josta pölähdetään suoraan kosmetiikkaosastolle ja silmiin osui laarillinen pieniä Glamglow-purnukoita (19,90€ 13,90€). Hyvän aikaa mä siinä mietin, että otanko vai enkö ja jos otan, niin minkä. Lopulta löysin itseni kassalta kahden purnukan kanssa, sininen kosteuttaa ja vihreä kaksoispuhdistaa. Kosteuttava naamio meni testiin eilen ja kyllä se vain vetelee vertoja mun tän hetkiselle lempparille, LUSHin Oatifixille! Tänä aamuna kasvot olivat ihanan pehmeät ja kuulaat. Purnukat laukussani kipitin ruokakaupoille ja sieltä silmät ummessa kosmetiikkaosaston läpi bussiin.
  Tänään mä menin ostamaan lauantaiherkkuja. Seuraavan bussin lähtöön oli vain 10 minuuttia ja ajattelin piipahtaa nopeasti Sokoksen kioskissa, mutta sieltä ei sitten löytynytkään mitään muuta kuin konvehteja ja pääsiäisnamuja. Olin jo palaamassa takaisin bussipysäkille, kun ulko-oven tietämillä haukankatse nappasi legendaarisen Cliniquen Take the day off -silmämeikinpuhdistusaineen (48€ 24,90€) pinkistä muuttolaatikosta. Tätä metsin jo keskiviikkona, mutta en sitä silloin löytänyt ja kun nyt kerta olin lähdössä kotiin ilman namuja, niin pyörähdin vielä nopeasti silmämeikinputsarin kanssa kassan kautta.

Kyseessä on niin älyttömän petollinen kulutusjuhla, etten oikein tahdo itsekkään ymmärtää, miten se aina vie mukanaan. Mutta näistä kaikki tulevat kuitenkin säännölliseen käyttöön, tuon kokoisesta hiuslakasta on taas iloa ainakin vuodeksi ja säästin taas miltei 50 euroa, joten ei tässä ihan paskasti käynyt. Toivottavasti syksyn kolmeykkösillä on niin shitit tarjoukset, etten käy lähelläkään Sokosta.

Mitäs metkaa te ootte 3+1 -päiviltä löytäneet? Vai odotatteko suosiolla ensi viikolla starttaavia Stockmannin hullareita?

11 kommenttia

  1. Mäkin hain tota body scurbia tänään mut otin vaan sen mangon tuoksusen! Just suihkusta tulin ja aah siis iho on niin pehmee! :D Ihan loistavaa tököttiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo on ihan uskomatonta tököttiä! Pakko hakea varmaan myös tuo mangontuoksuinen seuraavaksi, täällä oli laarissa pelkästään tätä vadelmaa ja kahvintuoksuista :)

      Poista
  2. Mä kartan kaukaa molemmat!!! Kerran erehdyin ja oli kyllä saatana ja piru ja korppi irti :-D
    Stocka on vielä kamalampi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en vielä koskaan oo uskaltautunut Hullareille :-D Enkä kyllä varmaan uskaltaudukaan ja jos Helsingin Sokoksella pitäisi käydä, niin varmaan pysyisin kaukana siitäkin. Lahden Sokkari on onneksi ihanan väljä, vaikka väkeä ois paljonkin!

      Poista
    2. Otin riskin ja kävin tänä vuonna perjantaina siellä stockalla ja yllätyin oikeesti tosi kovin, sillä ihmisiä oli älyttömän vähän!? :o Luulin et se ois ollu pahempi sokoksella, mut ehei!

      Poista
  3. Ite kävin kans ja matkaan lähti mm. Shiseidon ripsentaivutin, mikä oli kyllä semikallis mut vaikuttaa ainakin hyvältä!
    (edellinen Seppälän ripsentaivutin ollut käytössä 10 vuotta niin oli aika ehkä ostaa uus :-D)
    Ja sitten konjac- puhdistussieni ihan vaan kokeiluun kun sitä(kin) on niin hypetetty, batisten kuivashampoota ja rimmelin paljon kehuttu puuteri mitä en ollutkaan koskaan omistanut.
    Mäkin katsoin noita kasvonaamioita, mut en viitsinyt ostaa kun tällä hetkellä on vielä Lushin naamio käytössä sekä monia muita, jotka pitäs käyttää loppuun..
    T. Kasvonaamiohamstraaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tossa kans yks päivä mietin, et miten oon niin monta vuotta voinut elää ilman mitään kasvonaamioita :-D Nyt niitä tulee hamstrattua vähän liiaksikin, mutta onneksi valtaosa on vielä eri ongelmiin (punotus, ihohuokoset, kuivuus, harmaus/"dullness").

      Konjac-sieni on loistava! Sitä katselin itsekin, mutta jätin sitten vielä ostamatta, kun mulla ei sille nyt akuuttia tarvetta ole :)

      Poista
  4. Kivoja löytöjä! Oon huomannu myös saman että alennusjuttuissa menee aina ihan käsistä.. Suunnitelmissa on käydä hakemassa yksi tuote mutta käsissä onkin sitten viis muuta juttua ja se mitä olit hakemassa on todennäköisesti unohtunut ostaa.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vähän ku Ikeassa kävis! :-D

      Poista
  5. Heippa. Muistan kun kirjottelit vajaa vuosi sitten morsiusdieetistäsi. Haluaisitko kertoa, miten siinä lopulta kävi, saitko tiputettua kilot ja tuliko tulosta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelin kirjoitella aiheesta lisää hääblogin puolella tässä ihan lähiviikkojen aikana, kannattaa mennä sinne seurailemaan - oon päättänyt jättää kaikki hääjutut suurimmilta osin pois täältä pääblogin puolelta :-)

      Poista


Pidetään meininki asiallisena ja rentona. Eri mieltä saa olla, mutta nokkavaksi ei tarvitse heittäytyä!
Kuviani saat toki käyttää, kunhan pyydät ensin luvan allekirjoittaneelta.

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne