AIKUISTEN KAVERIKIRJA

5. maaliskuuta 2017

IMG_80242 
Nimeni on Jenna Kaarina
Jotkut tosin kutsuvat minua Tsenaksi, mutta yleensä tätä lempinimeä käyttävä tyyppi on sellanen, jonka kanssa en oo pitänyt hirveemmin yhteyttä yläasteaikojen jälkeen
Olen syntynyt vuonna 1994
Lapsuuskotini langallinen numero on ihan hämärän peitossa, sillä mun vanhemmat luopuivat lankapuhelimesta jo joskus vuosituhannen vaihteessa ja mä sain ensimmäisen oman kännykkäni 16 vuotta sitten
Pienenä olin varma, että minusta tulee isona seuraava Britney Spears
Mutta isona minusta tulikin konttorirotta, joka ei uskalla laulaa edes lähipubin karaokessa

IMG_80302

Täydellinen puoliso kököttää tällä hetkellä omassa kopissaan ja antaa mun tehdä omia juttujani kaikessa rauhassa, mutta osaa myös hipsuttaa ja näyttää rakkautensa, kun sellainen hetki tulee
Jos saisin lisää tunteja vuorokauteen, panostaisin ehdottomasti enemmän blogiin ja keskittyisin paremmin omaan hyvinvointiini
Harrastan nyt sohvalla röhnöttämistä, facebook-ryhmien selaamista sekä häiden ja valmistumisen vuoksi panikoimista
Parin lasillisen jälkeen perjantai-iltana kuuntelen Spotifystä biisejä, jotka saa nostalgiamittarin värähtämään Noloin tv-ohjelma, josta pidän on saletisti Keeping up with the Kardashian, mutta kaikki Ylen mummosairaalaetsiväsarjat (J:n keksimä termi) tulee hyvinä kakkosina
Bravuurini keittiössä on kermainen kanakeitto, jonka reseptin rungon sain äidiltäni ja jota oon sittemmin muokannut ihan kunnon soulfood-reseptiksi

IMG_80042

Melkein hävettää kertoa, mutta itken aina kun... Tai emmä tiedä, ei itkemistä pidä hävetä. Se yleensä vain helpottaa oloa.
Lapsuuteni lempileluja olivat Maa aikojen alussa -muovifiguurit. Muut tytöt kantoivat tarhaan lelupäivänä milloin mitäkin nukkeja ja pehmoleluja, kun mä kuskasin mukanani vähintään Pikkutassua ja Seraa, kun ne kaikki ei mahtuneet tarhareppuun. Ihmekös tuo, jos mua vähän kiusattiin...
Nykyinen lempileluni on tuo mun Samsungin tablettitietokone - se on oikeesti vaan täynnä pelejä ja suoratoistopalvelujen sovelluksia, kun taas kaikella muulla elektroniikalla on joku syvempi tarkoitus olla olemassa.
Salainen paheeni on yösyöpöttely, vaikka siitä tulee aina vaan huono olo
Eikun se ihan oikea salainen paheeni on säärissä sisäänpäin kasvavien ihokarvojen etsiminen ja nyppiminen kynsin tai pinsetein
Viisaus, jonka olen tähän mennessä oppinut, on peräisin mun äidinäidiltä, joka opetti mulle mun ollessa vielä pieni, että kaikelle tässä elämässä tapahtuvalle on tarkoituksensa

10 kommenttia

  1. Apua, mää en oikiasti kestä. Oot vaan ihan älyttömän hyvännäkönen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua vaan sinnekkin, kiitos todella paljon!!! ♥ t. yks iso ulkonäkökriisi

      Poista
  2. Hahaa mä teen tuota samaa säärikarvojen kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samalla niin nautinnollista ja niin hirveetä, mutku naamassa ei oo näppyjä mitä nyppiä niin jotain pitää saada tehä :-D

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos! Ehdottomasti yksi niistä asuista, joissa olo on kaikkein "omin" :)

      Poista
  4. Oletpas kauniina! :-)

    VastaaPoista
  5. Heii onko mulla menny jotain ohi vai bugaago mun kone kun en löydä linkkiä sun hääblogiin mistään enää? :0

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se siirtyi tuossa reipas kuukausi takaperin toisaalle, löytyy nykyään osoitteesta www.mennaannaimisiin.fi/she-said-yes :-)

      Poista

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne