KIHLASORMUKSEN KAVERIKSI

12. helmikuuta 2017

Ihana sunnuntai. Ulkona on just niin harmaata kuin Suomessa yleensä ja kirosin jo eilen, että miksi ihmeessä aurinkoisten päivien on osuttava just arkipäiville, jolloin itse ehtii nähdä auringon vain vilaukselta sen nousun ja laskun yhteydessä. Kämppä on ku pommin jäljiltä, eikä keittiön siivous huvittaisi just nyt niinku yhtään, mutta mulla on silti ihan äärettömän hyvä fiilis. Perjantaina sain hyppysiini nimittäin jotain, joka on ehkä kaikkein odotetuin hankinta sitten mun hääpuvun...

IMG_76762 IMG_769222

.. Mun vihkisormus nimittäin! Se on just tasan kaikkea sitä, mitä ajattelinkin ja niin mielettömän kaunis, että mulle todella tuottaa hankaluuksia pitää näppejäni erossa siitä. Perjantai-ilta menikin ihan mukavasti kimallusta killittäen ja oon joka välissä nykinyt J:täkin hihasta ja käskenyt katsomaan, miten ihana sormus on. 
  Tämä tuleva vihkisormus on samalta amerikkalaiselta hopeasepältä kuin mun kihlasormuskin ja tilasin sen Etsyn kautta. Tiesin siis jo etukäteen, että palvelu on ihan ykkösluokkaista ja toimitus nopea. Ainoastaan tulli pisti tällä kertaa kapuloita meidän rattaisiin ja panttasi sormusta itsellään pari päivää vielä tuontikustannusten hoitamisenkin jälkeen. Puhumattakaan siitä, miten Posti juoksutti mua ihan turhaan toimipisteellään, kun saapumisilmotuksessa ollut kellonaika ei pitänytkään paikkansa. 

Kerron sormuksen tilaamisesta ja muutenkin sormuksiin liittyvistä ajatuksistani enemmän hääblogin puolella ihan lähitulevaisuudessa, kunhan pääsen asettumaan uudelle blogialustalle, joten yksityiskohtia voi käydä lukemassa sitten sieltä. Huomenna nimittäin tapahtuu vihdoin se, jota mä olen syksystä saakka odottanut! She said yes löytyy huomisesta (13.2.) lähtien osoitteesta www.mennaannaimisiin.fi. Avaan vanhaa hääblogia jossain vaiheessa vielä sen verran, että saan pelkkää hääblogiakin seuraavat lukijat ohjattua oikeaan osoitteeseen, mutta muuten blogger-pohjainen hääblogi on nyt sitten sulki. Mikäli joltain kiinnostuneelta on mennyt koko asia täällä pääblogin puolella ohi, niin tietää sitten jatkossa, mistä mun kaikki häähömpät löytää. Tervetuloa seuraamaan siis sitäkin puolta mun elämästä! :-)

14 kommenttia

  1. Onpa mielettömän kaunis sormus! <3

    VastaaPoista
  2. Tuo sormus on aivan kamalan nätti! Tässähän alkaa väkisellä haaveilemaan omista häistä jos niihin asti joskus pääsen <3
    http://mahdollisestiehka.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Häiden järjestäminen on oma savottansa ja ajoittain aika raastavaakin puuhaa, mutta tässä on nämä omat ihanat luontaisetunsa :-D Kiitos! ♥

      Poista
  3. Aivan ihana! Todella hyvällä maulla valittu, juuri sopivan glamour ja bling, mut ei liian ;)

    xx,
    https://sadematilde.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos todella paljon! Mä todella pelkäsin, että olisiko kivi liian iso mun pieniin nakkisormiin (jotka ovat btw tällä hetkellä ihan pakkasen raiskaamatkin kaiken lisäksi), mutta tuo osottautui olevan just eikä melkein :-)

      Poista
  4. Kaunis sormus!<3 Oliko tuo kallis? Ja siis on varmaan tosi törkeetä kysyä(?), mutta onko noi kaikki kivet ihan aitoja timantteja tms?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sormuksessa ei oo timantteja! Mä tosiaan kerron lisää yksityiskohtia ihan omassa postauksessaan myöhemmin ja avaan muutenkin omaa ajatusmaailmaani vihkisormuksista sekä ainakin kotimaisista perinteistä - mulla on parikin syytä, miksi lähdin vähän rikkomaan niitä :-)

      Poista
  5. Toi on täydellisin sormus mitä oon nähnyt! <3 jään odottamaan tuota ^ postaustasi sormuksesta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka Jenna ja kiitos paljon kehuista ♥ Uusi hääblogi aukesi maanantaina iltapäivästä uudessa osotteessa ja mä eilen rustailinkin sinne jo tästä sormusaiheesta, käy ihmeessä kurkkaamassa :-)

      http://www.mennaannaimisiin.fi/vihkisormus-she-said-yes/

      Poista
  6. Todella superkaunis sormus <3 itsellä kans olis jossain lähitulevaisuudessa puvun ja sormuksen mietintä edessä, ja käynkin vilkuilemassa sormuskauppojen ikkunoita aina kun sellainen sattuu lähimaastoon :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä semmonen ihailun kohde itselläkin, vaikka sormus jo löytyykin :-D Onhan sormukset ja korut muutenkin älyttömän kaunista katseltavaa! Kiitos paljon :-)

      Poista

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne