FLOWER BOMBER

27. tammikuuta 2016

*Yhteistyössä House of Brandon
Postaus sisältää mainoslinkkejä

IMG_3652

Ihanaa olla suomalainen, kun mitkään kelit ei oo ikinä mieleen ja aiheesta mariseminen on enemmän kuin jees, hyvä keskustelunavaus ainakin jos ei muuta. Se kanssaturisija lähtee varmasti messiin heti, kun mainitsee 'voi vitsit minkä sään se lykkäs'. Tai no, mä voisin elää +40 helteessä loppuelämäni, mut sitä nyt on ihan turha odottaa näille leveysasteille. Mulla oli tänään sellanen kuvausmotivaatio päällänsä, mutta eiköhän bloggaajan pahin vihollinen, jota luontoäidiksikin kutsutaan, pistänyt kapuloita rattaisiin. Päivän valoisin hetki meni vaakatasossa pyryttänyttä lumisadetta tuijottellessa...

IMG_3597
Jacket House of Brandon (gift) | Jeans Junkyard XX-XY (gift) | T-shirt House of Brandon (gift) | Sneakers Nike | Jewerly H&M

Päädyinpä siis näppäilemään parit potretit mukavasti sisätiloissa. Näistä tuli mun mielestä kyllä tosi kivoja ja oli aika siistiä huomata, miten paljon bloggaajaystävällisempi olohuone meillä tätä nykyä on. Näistä jos jostain huokuu sellanen vanha tekemisen meininki, kun asukuvat otettiin vielä parvekkeella tai oman makuuhuoneen nurkassa ja kamera oli jonkun kirjapinon tai yöpöydän päällä. Tätä nykyä mä sentään olen kuvissa kokonaisena, eikä kuvat katkea otsan tai polvien kohdalta...
  Valehtelematta odottelen aika kipeesti kevätkelejä, kun ei tartte nököttää ulkona näpit ja nokka jäässä. Tai vaihtoehtosesti lentää takamukselleen joka toisella askeleella. Jos jonkun suhteen oon mukavuudenhaluinen, niin asukuvauksen. Talvimaisema on taustana ihan mieletön ja lumipyry tuo kuviin yleensä vaan kivan lisän, mut en sit tiiä, onko ne pakkasesta punottavien sormien arvosia elementtejä...

IMG_3649

On mulla muitakin ajatuksia kevään suhteen. House of Brandon nimittäin lähetti mulle ihan törkeen mageen bomberin heidän takkiuutuksiensa joukosta ja vähän harmittaa haudata tämä talvitakin alle ulkona tepastellessa. Mut no, jossei sää luo keväistä mielentilaa, niin vaatetus nyt sit ainakin! Siellä takin alla siis. Voin vaan kuvitella, miten päheeltä tää näyttää revittyjen farkkushortsien tai simpsakan nahkahameen kanssa. Oih, olispa jo kesä.

Lähdetään perjantaina kaveriporukalla pienimuotoselle etelänmatkalle ja huomenna en varmaan ehdi koneen ääreen hoitelemaan mitään kouluhommia kummempaa. Palaillaan siis loppuviikosta, jos mä selviän meidän reissulta takaisin elävien kirjoihin lukeutuvana! Eiks muuten oo aika fressi kokonaisuus, kun kehtasin kerrankin jättää ne iänikuiset mustat farkut vaatekaappiin ja niiden sijasta kiskoin jalkaan valkoset pökät?

23 kommenttia

  1. Miksi sun miehesi ei käytä kihlasormusta ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska sen sormus on sille liian iso, J laihtu aika rajusti noin vuosi meidän kihlauksen jälkeen eikä olla nähty tarvetta sen pienentämiselle tai uuden ostamiselle, kun häiden kynnyksellä ostetaan kuitenkin vihki :-) Mut ihan yhtälailla kihloissa se on ja menossa naimisiin mun kanssa, oli sormus nimettömässä tai työpöydän laatikossa.

      Poista
    2. Ok, en todellakaan kysynyt mitenkään pahalla:)

      Poista
  2. Äh miten ihana takki!! Ja asu muutenkin, ihanan keväinen :)

    http://m-stay-fresh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö? Mä oon nyt jostain syystä ja tosi pitkän tauon jälkeen tykästynyt sinisen eri sävyihin vaatteissa :-) Kiitos tosi paljon!

      Poista
  3. En tiiä oonko kuvitellu koko jutun, mutta joskus ehkä snäpissä/youtubessa tai jossain käytit/avasit/teit jotain semmoselle muistaakseni l'orealin silmänympäryskynä jutulle ja sit kehuit kuinka nopeesti tullu ja kuinka hyvältä se paketti tuoksuu ja vissiin ebaysta olit tilannu :D Ja jotenki mulla on semmone mielikuva et sanoit et linkkaat sen myyjän jonnekin (?? tuntuu harhakuvitelmalta :D) jos tää on tosiaan joskus tapahtunut (enkä vain kuvittele) nii viittisikkö linkata sen myyjän, ois itellä kova hinku saaha kans semmone :)

    Ehkä noloin kommenti minkä ikinä oon kirjottanu mihinkään blogiin :D Mut asiasta vielä kukkaruukkuun, rakastan sun snäppejä! Niitä on aina niin kiva katella haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eihän tässä nyt oo mitään noloa! Kiva kuulla, että mun snäpit on sun mieleen :-)

      Ja mä en sitä mihinkään sillon luvannut linkata, mutta muistaakseni jaoin myyjän siellä snapchatissa ottamalla kuvan myyjän mukaan laittamasta "käyntikortista" :-) Mut linkki mun tilaamaan peitevoiteeseen on tässä: http://www.ebay.com/itm/MAYBELLINE-ERASER-110-FAIR-INSTANT-AGE-REWIND-concealer-treatment-DARK-/262248509397?

      Paketti tuli vajaassa viikossa ja se paketin sisältö tuoksu oikeesti ihan mun äidin hajuvedeltä = tosi hyvältä!

      Poista
  4. Siis aivan ihana tuo bomber!! Ei ehkä ihan omaa tyyliäni, mutta herranjestas, nyt tekee kyllä mieli tilata ees kokeeksi :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on ihan törkeen magee! :-D Verkkokaupan kuvasta ei jotenkin välittyny sellasta vau-fiilistä, mut onneks se tuli sit jälkikäteen pakettia avatessa!

      Poista
  5. Mun on ehkä pakko saada toi bomber 😍 ja hei nää sisällä otetut kuvat on tosi kivaa vaihtelua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei muuta ku HOBin verkkokauppa laulamaan! :-D Ja hei kiitos, mä yllätyin myös, miten hyvin toi meidän pieni eteisnurkkaus passas tähän tarkotukseen!

      Poista
  6. On kyllä niin makee takki!! Ja Bomberit ei oo yleensä ees mun tyylisiä, mutta ton vois melkeimpä tilata :D

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon syttyny bombereille vasta tässä viimesen puolen vuoden aikana. Nyt niitä löytyy jo kaksin kappalein :-D Kiitti!

      Poista
  7. Ihanan keväinen! pitää vaan ajatella, että kevättä kohti ja jos vaakatason räntäsateesta plussa astein tai 27c pakkasesta pitää valita niin otan nuo nolla kelit innolla vastaan. Kadulla kävely on aikamoista köpöttelyä, mut ainakaan jalat ei jäädy niille sijoilleen ja voi laittaa päälle muutakin, kuin sen yhden ainoan tarpeeksi lämpimän michelintakin ja viisi kerrosta housuja. Miten mä ajauduinkaan puhumaan säästä..? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä mä sanoin ;-D Pienikin viittaus tämänhetkiseen ilmastoon ja kansa villiintyy small talkamaan kovempaa ku koskaan!

      On toi kieltämättä mukavaa, kun voi painella ulos muissakin kuteissa, kuin siperiavarustuksessa :-D Mut litsläts-meno on se, mistä en paksupohkeisena tykkää, kun ei tahdo löytyä kumppareita suojaamaan sukkia tolta kaikelta loskalta ... Noh, kunhan pystyssä pysyy, ni kaikki on jees!

      Poista
  8. Eikä miten ihana toi takki!!! ♥ Ja oikeestaan koko asu, kivan freshhh :-) ostin itekin just eilen piiitkästä aikaa valkoset farkut, kevättä odotellessa siis...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :-) Nää tän hetken kurakelit ei tosiaan oo valkosten housujen kulta-aikaa, mutta nehän kielii vaan kevään saapumisesta. Ei siis enää kauaa ja onkin jo kesä!

      Poista
  9. Minkä kokoinen tuo sinun bombertakki on? :)

    VastaaPoista
  10. näytät tosi kauniilta tuossa vikassa kuvassa :) ja kiva bomber!

    VastaaPoista
  11. Tosi ihana bomber, päätin itsekin tilata! Tilasin L koon ja nyt olen vähän kiikun kaakun pitäisikö takin olla "reilunkokoinen" vai olisiko M koko parempi vaihtoehto. Saako sulta kysyä minkä kokoisia takkeja yleensä käytät kerta sun bomber on M kokoinen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sehän on täysin omista mieltymyksistä kiinni :-) Mä tilasin tän M-koossa, koska halusin istuvamman bomberin, kuosi on kuitenkin sen verta "hienompi" kuin vaikka perus khakinvihreässä tai mustassa! Ja liian isot takit tekee musta herkästi vaan entistä isomman näköisen, joten en tahtonut ottaa riskiä. Kiinni vedettäessä toi mun bomber on siis aika nafti, mutta tarkoitus olikin, että siitä tulee vaan sisätakki tai pitkähihanen, jonka vetää niskaan viileinä kesäiltoina.

      Muuten mun takit on koossa 36-38 tai M-L. Nahkarotsi on ainoa S-kokoinen takki, kun sen kuuluis kans vissiin olla joku oversized-tyyppinen juttu. Mut löysin sen kirpparilta ja tykkäsin, miten istui mun harteille ja oon sittemmin ollut myös tyytyväinen :-)

      Poista

Featured posts

Copyright © And then she grew up
Design by Fearne